Va nöjd med allt som livet ger..

Hepp, det blev inge med det för Frida skulle åka in och träna..
Om exakt 2 timmar och 52 min börjar IDOL som jag har längtat efter hur länge som helst, kommer att bli helt awesome, särskilt awesome eftersom bästa Cecilia Forss och snygga Pär Lernström är programledare!
Har ätit så mycket godis denna helgen va, haha! Inte alls bra, man blir ju typ beroende, det blir ju inte bättre av att mami o papi köpt hem en massa godsaker bara för att de ska vara borta en natt, typ kvittot på dåligt samvete, haha. Även om jag jobbat denna helgen så känns det som om jag har gjort hur mycket som helst, betyder kanske att jag tagit vara på den lediga tiden, bra!
Några bilder från i fredags.



LÖL, LOL

Ja så går det när man försöker se så efterbliven som möjligt..eh

Love

Kommentarer
Postat av: Malin

ganska charmiga bilder ändå ^^ ♥

2011-09-04 @ 19:39:29
URL: http://malinlouises.blogg.se/
Postat av: elin

hahaha XD

2011-09-04 @ 23:19:37
URL: http://ellazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0