Till det som är vackert.

Eftersom jag går en kurs som kallas Webbdesign nu, tvåan på gymnasiet, känner jag nog att det vore gott ifall jag fick upp intresset för det som grundar sig ur min blogg för just nu, just nu känns 100 p Webbdesign med en magister på 50 bast som har slingor, pratar göteborgska och luktar illa.. lite ovärt, men jag har redan gått så långt att det känns fel att byta I-val, och vad skulle jag byta till då? När fotografisk bild 100 p är full. Nä, det får bli så här helt enkelt.
Idag är det lördag, har jobbat och blev klar alldeles nyss. På min rast jag hade förut, kollade jag klart på en film jag fått på ett Usb av Elin, som jag började på igår. Till det som är vackert , heter den. En svensk film men "Jossan" från Andra Avenyn i huvudrollen spelad mot Samuel Fröler. En speciell film som kan tyckas vara seg men jag drogs med i den totalt, det är sådana här filmer som får mig att vilja bli recensent.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0