Hur många lingon finns det i världen? kärlek

I've got the moves like Jagger...
Kom precis hem från Amanda som klippte mig lite, 4 centimeter sa vi va? ;) Anyway, bort med det slitna i alla fall. Hade en jättefin kväll med Elin Malin och Bruce igår, Bruces Usb fungerade inte hemma hos honom så vi var hemma hos mig istället. Filmen som låg i minnet heter "Hur många lingon finns det i världen?", det var en av de bästa filmerna jag sett, den hade ALLT, till och med en helt underbart snygg huvudroll, Sverrir Guðnason!! Helt sjukt bra skådespelare också! Asså jag kan inte släppa den filmen..
Blir tvungen att återkomma med uppdatering.

Måste se den igen, springer över till Fridisen!
Puss ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0