Godnatt i förskott, passar väl.

Klockan är snart elva och läggdags, sitter i pyjamas vid min ynka lilla dator och lyssnar på min godnattlista, trots att jag kände mig nästintill deprimerad imorse så var det nog mat jag behövde vilket gjorde att jag mådde bättre. Idol är riktigt bra iår fast Bard har jag väldigt svårt för, Anders Bagge tycker jag om bäst!
Sitter och pratar med Elin om hur hopplösa killar kan vara..puh.

Imorgon har jag webbdesign på morgonen och min webbsida skall då vara klar, gillar dock inte när läraren säger "detta är bara grunder, det är ingen idè att hålla på med layout och sådant för ni kommer bara kunna få G på denna uppgiften". Avskyr det, klart att man ska göra det snyggt, alltid. Punkt.

Yes, nu började regnet smattra precis som tangentbordet, på fönsterbrädet, älskar när det regnar, för nu är jag trött på halvsommaren. Det ska vara försommar eller sommar, sensommar är bara oberäknelig och småkylig. Fram med allt regn, det är mysigt att vara inne och höra regnet.


Jag och Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0