Sjukt barn

Hej främlingar, ungefär så jag känner nu. Sitter här arg som ett bi med en rinnande näsa som aldrig vill sluta rinna. Tur att Spotify Premium med Veronica Maggio kan ta ner mig på jorden igen. Måste ju tagga inför fredag, fredag med mina favoriter till musik av Maggiobruden på Liseberg, komemr bli alldeles alldeles awesome!
Något som inte är lika awesome är att det är nationella i matte som gäller imorgon och jag är fortfarande sjuk.
Försökte övertala mamma att köpa isglass till sin sjuka sjuka dotter..det gick inte.
Veronica, stötta mig.

Update om mitt rum då, vi har spacklat hela rummet och slipat. Vi har också målat taket och börjat sätta upp taklister. Tänkte först att vi skulle måla hela rummet vitt men efter lite diskussioner med min mamma och min syster, åkte vi ner till färgaffären och började kolla på tapeter. Jag tänkte att jag skulle ta en vit med något "diffust" mönster på, blommor av något slag. Silvrigt mönster som skimrar, blir nog alldeles toppen!

Veronica Maggio - Snälla Bli Min

Kommentarer
Postat av: julia

så fin låt!

2011-05-22 @ 16:33:10
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0