Wihooooo!!

ÄNTLIGEN har jag köpt den efterlängtade systemkameran! Åkte in med far min igår och slog till på en Canon EOS 550D, är supernöjd! Känns så himla bra att ha en alldeles egen kamera, vilket jag inte haft på länge nu!
Idag har jag sovit ut, kände mig något sjuk imorse, känner mig fortfarande lite sjuk, får hoppas att den spanska solen kan läka min förkylning. Tänk hur många fina bilder jag kommer ta i Spanien en vecka framöver nu.
Jag tog en dusch och träffade sedan Gustav som kom med bussen, vi gick en sväng till Vitasand där det blåste väldigt mycket.. Vid kvart i fyra tog vi bussen där vi träffade Mandie, jag och Amanda fortsatte sedan till kungsmässan där det var REA överallt. Fick med mig hem, en kameraväska, ett linne och en blus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0