Dreams

Vilken seg dag det blivit idag, klockan är redan halv fyra och jag har inte gjort någonting, vaknade alldeles för sent och har legat och läst sedan dess. Just nu är det Sofi Fahrmans rader om Elsa Gustavsson ur Elsas Värld jag läser. På ett sätt tycker jag mycket om den eftersom den är beskriver hur hennes liv förändras genom vilja och självkänsla. På ett sätt kan den kännas något överdriven och när de slänger ur sig töntiga engelska fraser himlar jag bara med ögonen. Men jag tycker ändå om att läsa den, känns som att man själv är med i boken och får leva det liv.

Anledningen till att jag vaknade så sent, tror jag inte var för att jag "var uppe för sent igår". Jag tror att det var för att jag drömde drömmar som var..ja nästan intressanta. För det första så drömde jag att jag jobbade och jag låg efter med allting, det var bröd i backar överallt, färskt som gammalt och jag hade inte hunnit lägga upp någonting och klockan hade redan slagit fyra, panik! Men jag intalade dock mig själv om att det var en dröm, vilket jag sedan konstaterade när jag vaknade 13.23.. Den andra drömmen jag kom ihåg var att jag var med Amanda, hon sa till mig att jag hade alldeles för stor rumpa och att om man vägde över 40 kg i vår ålder så var man överviktig, jag började skrika och säga att det är omöjligt för oss att väga 40 kg och jag började gråta som ett barn, sedan satt jag plötligt i en båt i en hamn, i Kungsbacka (?) och skulle åka hem, då Amanda kom med mina saker som jag hade glömt på toaletten, ja, väldigt konstig dröm som jag kommer ihåg oerhört specifikt. Haha!

Anyway, ikväll ska jag nog till Liseberg med mina kusiner, fast först ska jag åka in till Klara, vilket jag ska göra typ nu, Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0