2 Juli 2011

Kom hem för cirkus en halvtimme, har jobbat sedan klockan sju imorse men nu är det jobbigaste passet över alla fall. Har jobbat hela veckan bortsett från Onsdag då jag var ledig (välbehövligt). I förrgårkväll efter jobbet åkte jag in till Kungsbacka med min kära syster som kommit hem nu! Vi mötte upp mamma och pappa och åkte till ByggMax för att välja ut ett golv till mitt rum, det blev ek. Det kommer bli så otroligt fint där inne, äntligen ett riktigt rum!
Igårkväll var jag fruktansvärt trött och sur för att jag var trött och för att det inte går något bra på tv. Men Dirty Dancing gick i ettan och jag har aldrig riktigt sett hela den men gud så bra det var! I och för sig uppmärksammande jag mest "Babys" kläder, riktigt fina!

Letade lite i pappas lådor och hittade ett par gamla byxor som jag tänkt klippa av, det blir ett par shorts med hög midja, super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0