Orange sky

Mår så fruktansvärt dåligt så jag vet inte var jag ska ta vägen, vill verkligen göra något men jag har ingen kraft till något. Har lyckats sätta mig vid datorn nu efter många om och men, det var tillgången till Spotify som lockade. Ser i alla fall en förändring från gårdagen, kunde inte prata igår, överhuvudtaget! Idag har jag fått tillbaka min röst någorlunda i alla fall!
Känns inte som att jag har ätit något ordentligt på flera dagar, orkar inte äta någonting ens, då är det illa! ^^ Sitter och pratar med Mandie om att börja träna, känner mig så seg när jag bara sitter hemma nu så jag vill bara ut och springa typ och jag tycker egentligen inte om att springa x)
Solen har varit uppe länge idag, synd att jag inte kan gå ut, hade gärna velat ta en jättelång promenad med vännen min idag men icke. :(
Åh, nu kom pappa och hade köpt Lakrisal till mig!
Har varit sugen på just lakrisal i flera dagar nu, gud så gott! ^^

Bild från i fredags påväg till Elin Lang Andersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0