A thousand miles

Solen tittade fram idag, faktum är att det var mer än en liten kikning, den var framme rätt rejält idag när jag satt på bussen påväg hem, det kändes bra. Solen påminde mig om hur fint kärlek kan vara. Hur fin sommaren är när den är bra, även när den är dålig faktiskt. Längtar så fruktansvärt mycket till sommaren nu! Började skoldagen med naturkunskap, ny start efter förra terminen. Ny lärare också, en lärare helt i min smak. Kände verkligen med en gång att detta kommer blir bra! Sedan hade vi dubbelt med engelska, då tittade vi på filmen "Holes", tyckte faktiskt att den var riktigt bra! :)
När vi slutat drog jag, Helena och Linnea till Kungsmässan och skulle kolla in rean på Kajs, behöver verkligen en tjock jacka! Skulle köpa Kenzas gamla skinnjacka också men den var slut :(, hittade en tjock fin Henry Lloyd jacka istället ;P, underbar! :D Skönt att ha det gjort!
Kände att jag var såå sötsugen nu, gick på Mozartkulorna nu, som jag tidigare undvikit. De var faktiskt ganska goda...
Ska skriva klart min samhällsuppgift som egentligen inte är så svår, det är så tråkigt bara..

Puss/ Hedvig

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej!

Jag kikar in för att säga hej. Vill gärna tipsa om mitt diskussions inlägg jag har just nu gällande rasistiska uttryck. Jag tycker att sverige har blivit ett hatland och skulle gärna vilja höra din åsikt om det jag skrivit.

Inlägget hittas här: http://saabiina.blogg.se/2011/january/21-januari-11-diskussions-inlagg-12.html



Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram

2011-01-21 @ 10:21:30
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0