-

K-A-T-A-S-T-R-O-F
Okej, nu kan jag inte berätta varför jag stavar det ordet, dock var det när jag slutat skolan jag gjorde det men men.. Har precis vaknat upp från en liten lur, underbart var det! Hade en väldigt bra morgon imorse faktiskt, tror jag sover bättre i mitt "nya" rum. Tidigare hade vi en vägg mellan mitt och Klaras rum som vi byggde upp för några år sedan. Nu när Klara flyttat hemifrån så har vi rivit väggen. Gjorde det i helgen helt själv, kände mig oövervinnerlig när jag tog bort de sista delarna, så nu väntar jag bara på att Klara ska komma hem och rensa bland sina saker vilket kommer ta ett tag, men det gör faktiskt inget, är så glad över hur det ser ut nu, utrymmet liksom! Tänk alla som alltid haft så stort rum haha!
Hade Spanskaläxförhör idag och jag kan säga att det är många som inte bryr sig om dem, vilket gör att vi får repetera jättemycket, vi går dock väldigt snabbt fram men jag ser det som något positivt eftersom det sticker ut om man är bra haha! Det gick bara bra :)
Första blogginlägget på länge hehe :P
Nu ska jag äta heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0