"And I'm Back In The Game"

Åh varför fungerar det inte att lägga upp youtubeklipp nu då? Har ingen bra dag idag alltså. Erik väckte mig halv tio på min lediga dag och bad mig hjälpa honom att packa ihop Klaras byrå i hans bil, han åkte till Norge idag. Sadface :(!
Somnade dock om hipp som happ, det var gott men till slut fick jag ju gå upp och rycka upp mig. Sista dagen på jullovet 2010/2011 idag, beslutsångest vad som är mest värt att göra på denna dagen, hur jag än vrider på det så vet jag att det kommer kännas bäst om jag har pluggat idag för att sätta igång hjärnan lite extra inför andra termin på Aranässkolan. Har saknat min klass, konstigt nog. Nä nu va jag taskig, jag HAR saknat min klass. punkt.

Håller för övrigt på att göra om i mitt rum. För väääldigt många år sedan nu så byggde pappa upp en vägg mitt i rummet som var mitt och Klaras så att vi fick varsitt rum. Nu, eftersom Klara har flyttat ihop Med Urban och bor i en lägenhet i Göteborg så ska vi riva väggen i mitten så att jag får hela rummet. Kommer bli hur fint som helst.
Jag ska ha vita tapeter och nytt fint golv. En bäddsoffa och en platt-TV. Det kommer bli så fint så. Så nu dessa senaste dagar har jag hållt på med att skruva ner Klaras skrivbord, tagit bort lister, renat bland mina saker, skruvat ner hyllor och packat ner mina saker. Är lyrisk, haha ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0