Happy new year!

Skulle egentligen på en spansk fest hos en av Märtas kompisar igår, hade gjort iordning mig en massa och var helt inställd på att åka då Albert, vår gamla spanska kompis ringer och undrar vad vi ska göra så han kommer hit och självklart ska han med till festen och han kör oss i hans bil, självklart finns det bara plats för fyra plus Albert och då är det självklart att det är jag som inte får följa med så ja det var väl roligt, inte. Hade hellre firat nyår hemma kan jag ju säga då men men.. Ligger fortfarande kvar i sängen, orkar inte ens gå upp, vilken bra start på året...hmm. Idag är också alla affärer stängda så jag vet faktiskt inte vad vi ska göra, eftersom jag varit i Barca så många gånger tidigare så har man ju sett allt det som är värt att se så denna resan böev liksom slapp och shoppingresa, för min del då :). Imorgon ska pojkarna på match på camp nor, heter det så? Så jag vet inte vad vi tjejer ska hitta på imon. Gött med värmen i alla fall. Nu är batteriet på 9 % så nu blir jag tvungen att gå upp. See ya! / Hedvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0