Barcelona-Levante på camp nou!

Läste precis Amandas blogg, hon håller på men en sån där lista där man skriver om ett ämne varje dag i ett antal dagar, ska göra det med en gång när jag kommer hem, lite jobbigt att skriva så långa texter på mobilen. Sista kvällen här i Barca ikväll, killarna är på match på camp nou och vi är hemma i lägenheten. När matchen är slut ska vi alla gå ut och äta. Har typ inte ätit något idag förutom någon apelsin sådär, man behöver inte så mycket energi när det är så varmt här. Så varmt är det väl inte men vi hade i alla fall 20 grader idag, bättre än metersnö hemme i Åsa. Nu ska jag nog gå och packa ihop mina saker så jag har det gjort :). Kram/ Hedvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0