31 Januari 2011

Mår betydligt mycket bättre idag än vad jag gjorde igår. Har varit igång..ja nästan hela dagen, några timmar i sängen på morgonen får man ju räkna med när men är hemma och är sjuk men annars har jag varit på G! Har städat lite, duschat, bäddat sängen, chattat, lyssnat på musik, ätit och dansat till och med. Lyssnade på musik, högt som en tok, glad över att den finns och att jag faktiskt är tillbaka, nästan tillbaka i alla fall. Tror att jag måste stanna hemma från skolan imorgon med även om jag känner mig bättre så jag inte faller tillbaka igen. Det kan ju lätt bli så.
Har skickat in mina korsord idag också, så nu hoppas jag på vinst, det är så kul med korsord, löste det med Klara hela Barcaresan, såå underskattat!
Ord är det finaste som finns, går inte att bli jämfört med något annat!
Pratade med min fina vän Jesper igår kväll, visste att jag kunde fråga randomsaker till honom och faktiskt få läsbara svar tillbaka! Han skrev på engelska och jag ville självklart inte vara sämre så jag svarade på engelska och det var inte korta sms detta. Såg honom sitta och fnissa åt min engelska som ibland ses som bra men kanske för en engelsman inte lika bra, haha!
Ursäktade min engelska till svar fick jag: And as for your english, it could always improva :P
Haha, tyckte jag var lite kul ^^ x) jaja så dåligt var det verkligen inte!

Längtar så fruktansvärt mycket till sommaren nu! Har nog aldrig varit så taggad som jag är nu, även om jag är väl medveten om att jag ska jobba 4 veckor i sommar, hoppas dock att jag kommer att få jobba i caféet så jag får se sol hela dagarna, mycket skönare arbetsmiljöer isåfall, så att jag kan jobba i halvkorta byxor istället för jeans när jag då inte behöver gå in i frysen! *Hoppas hoppas*

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0