Det regnar lite ute..

Har jobbat idag och fy vad hemskt det var att gå upp imorse, om jag ens gick upp, kanske fortsatte jag sova även på jobbet, psykiskt asså..
Anyway, blev klar efter tre pass klockan 6, då blev det lite mininobelmiddag hemma med mami och papi, wonderful.
Det blåser och regnar så ute så jag ligger ihopkurad i en gosig filt och lyssnar på OC soundtracket, bäst!
Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt, är hur trött som helst efter en skolvecka med prov och inlämningar, innebandyNatta i fredags och jobb hela helgen, livet är hårt, eller?
På tisdag är det dags för LUCIA, min farfars och Johans födelsedag, (går inte att glömma), och det årliga LUCIAframträdandet på Aranäs, jättemånga som jag känner som ska vara med i år, det kommer bli super, älskar att kolla på föreställningar i Aranästeatern, de är alltid så proffsiga. Själv har jag varit med i två, förra året med Elin Åkeson och Sandra Sundfors bland andra, något av det roligaste jag har gjort!
Därför slänger jag in lite bilder från förra årets Lucia, när vi var med och gjorde det till en oförglömlig föreställning!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0