Trött hela jag

Mitt munsår tar död på mig, usch och fy. Har varit öm runt hela munnen idag, dock känns det värre än vad det ser ut, puh!
Dagen idag har varit full av blandade känslor och jag har gjort mycket, men inget vettigt.. Jo! Jag har hållit en redovisning på spanska, det gick jättebra! Efter skolan träffade jag Hillberg Hagberg och Dykes, haha "efternamnen regerar!" Hagis åkte efter en stund så då gick jag och pojkarna till kungsmässan for a while, det var varmt som tusan med vinterjackan på inomhus men det gick bra.
Har varit såå trött hela dagen, sov nästan på bussen in till skolan.
Åkte hem vid fyra, tog cykeln "ner till city" till Mandie i motvind, men in i värmen med pepparkakor och ljus kom jag. De har gjort så otroligt fint i sin källare, helt sjukt! Kommer hänga där jämt, vare sig du orkar med mig eller inte!;)
Vi pysslade lite inför en överraskningsfest som kommer bli heeelt awesome, mohah. Han läser förmodligen inte min blogg såå, hoho ^^
Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan ska jag lägga mig och läsa en stund.

Så här mycket hagel kom det för ungefär precis ett dygn sedan. Herre!
Snön får komma nu tycker jag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0