On the bus

Jag fick på mig något till slut, ordinary but nice. Så nu sitter jag på bussen som var ganska så full..bara för att mina "kompisar" till skosnören inte ville samarbeta med mig, fick jag gå på en "senare" busshållplats vilket gör att bussen blir stoppad.
När jag kommer till skolan blir det nog ganska så direkt historielektion med Stig, han är en liten filur han, min syster hade honom när hon gick där, hon tyckte han var den bästa. Han kan vara lite svår att tyda ibland men han är väldigt snäll.
Om jag minns rätt så ska vi nog i grupper redovisa våra faktoranalyser, faktoranalyser...de är inte att leka med, och denna är ännu mer komplicerad än de andra två vi gjorde i början på terminen. Puh, men det är lugnt ;)
På tal om något annat så blev jag riktigt irriterad på mig själv när jag satte mig på bussen och insåg att jag inte fått med mig mina hörlurar..så nu sitter jag här utan musik, skit.
Vi hörs/Hedvig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0