Goodmorning!

I got a confession to make... Jag är såå dålig på att gå upp på morgonen, jag känner mig så misslyckad vissa mornar va? Något som ligger förbannat över mig eller något..
Trots att jag börjar 10 idag och faktiskt var nästintill klarvaken vid halv åtta-åtta så lyckades jag somna om igen och vakna prick klockan tio, och det var ju inte så bra..
Så nu missar jag naturkunskapen och får åka bussen kvart i elva, lagom till nästa lektion som är historia, känner mig så dum, aja shit happens..
Och nu har jag heller ingen aning vad jag ska ta på mig, jag har verkligen hur mycket kläder som helst, men har aldrig något att klä på mig.
Hmm..återkommer
/Hedvig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0