Dag 2 - en nytagen bild

Har haft en dag fylld med jobb från halv nio till halv fem, det har gått fintfint, sista dagen jag jobbade innan jul, nästa dag blir juldagen.
Kollade på Gossip Girl när jag kom hem, åh Chuck.. Får ryck på att både desperate housewives och gossip girl har uppehåll nu, intebraintebra..
I alla fall, åkte till Elin vid sju för att fixa till ett fint julkort till våra kära vänner i USA, så de får sakna oss lite mer nu över Jul.
Otroligt nog var det inte en enda bild där alla blev bra dock blev det många skratt, många roliga bilder och mycket bus.
Jag tycker väldigt mycket om er.
Nu ät jag såå trött så nu ska jag hoppa i pyjamasen, tvätta bort mitt smink och gosa ner mig i min säng, åh så gott det låter! Puss
En nytagen bild får följa med i inlägget, som rubriken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0