Dag 01 - En blogg jag läser varje dag

För ett tag sedan var jag värsta bloggfreaket, jag var nog först bland mina kompisar att ha blogg, Frida var nog först och förde det vidare till mig, i vilket fall som helst så läste jag allt jag kunde komma åt i bloggväg, ett tecken på mycket fritid antar jag.
Åren gick och jag fick mindre tid till bloggläsandet, dock finns det en blogg som jag går in på varje dag, som rubriken skvallrar om.
Detta är en av mina bästa vänners blogg, Amanda Källman. Jag läser den inte bara för att hålla koll på könan när vi inte träffas utan också för att den är rolig och med stor variation.
Here you got, you bloglovers..

Bild tagen av mig, på min fina vän Amanda.
Tryck på bilden för att komma till bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0