Påsklov.

Tjenare, gött väder ute och så, gick upp tidigt tidigt idag, vid åtta gick jag upp eftersom min fina vän Amanda Källman skulle färga sitt hår ljusare idag. Jag försov mig och kom in till Kba lite över nio. Vi var väl klara halv tolv kanske, superfin blev hon, verkligen! Blev lite orolig ett tag när det såg gult ut men det tog sig och blev bra till slut som tur var!
Åh blir så trött på all teknik, seriöst? Nu får jag inte in bilderna från min Iphone, det är bara Itunes som ploppar upp, vad är problemet?! gah
Anyway, mitt påsklov har börjat bra i alla fall. Efter en mysig fika med Amanda i solen på Åsa hembageriet igår, åkte jag in till Erik och träffade hans kompisar, vi spelade fotboll, eller ah jag kollade på med korsordstidningen i högsta hugg, efter fotboll cyklade vi hem till Erik och åt glass och spelade kubb, super. Ikväll blir det Desperate Housewives med Frida as always och imorgon ska jag nog träffa min Dansbrud Tova som jag saknat jättemycket!
För övrigt så ser det ut som "hej kom och hjälp mig" här hemma, alla mina tillhöringheter är utspridda eftersom mitt rum är tomt för en makeover, hej vad det går! Snart är alla lager av tapet borta och vi kan börja spackla, wonderful! Kommer bli sååå snyggt, det bästa är ju att jag får bestämma preciis hur jag vill ha det helt själv, fett!

My blondie ♥

Update: Min dator laggade sjukt mycket så först nu kan jag lägga ut inlägget, hehe..

Puss/Hedvig


Kommentarer
Postat av: kris

Jättefin blogg, allt bra med dig?:)

2011-04-20 @ 10:05:02
URL: http://krisstyle.blogg.se/
Postat av: clarabloggaR

sv: Tack för ditt svar!

Hihi okej, men jag tycker din header är awesome :D

Finaste jag har sett på länge!

Ha det bra, kram! :)

2011-04-20 @ 10:36:18
URL: http://clarabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0