Ja det här gick ju bra

Hejhej där!
Sitter här med lite eller ah ganska mycket träningsvärk sen boxningen vi hade igår på idrotten, riktigt roligt var det i alla fall, synd att Linnea inte kunde vara med få då skulle klassen få se på grejer! Skulle behöva lite massage just nu faktiskt.. på tal om massage! Idag hade vi Livskunskap i skolan, schemabrytande. Vi började med att lyssna på en som hette Kaj någonting som tydligen jobbar med Mia Törnblom, han föreläste om Självkänsla och var jätteduktig, vi fick massera varandra och så, lite mysiga grejer som skulle stärka oss! Efter det, kom KRIS (Kriminellas revansch i samhället) och pratade om droger, det var fyra föredetta missbrukare som berättade om sig själva och deras år av missbruk, jättemodiga var de, alla fyra!

På tal om något helt annat.. är ni också sådana som gör allting man inte borde göra när man har något som hänger över en, för det är jag. Nästan omedvetet kommer jag på mig själv att få drivkraft till allt möjligt annat när det finns en stor grej som jag borde göra. Kanske därför jag faktiskt skriver i bloggen just idag, har ett stort arbete som ska in på fredag och när jag ska skriva blir det kaos i min hjärna. Det blir inte bra, och när det inte blir bra när jag vet att jag faktiskt är bra på det så blir jag bara frustrerad och deppig. Jag vet ju att jag kan skriva ett bra arbete om detta men det blir av någon anledning rörigt.
Jag ska i alla fall få gjort en vettig sak idag, skicka in ett bidrag till skrivartävlingen på min skola, låter kanske konstigt efter min något deppiga text.. hmm, jag ska skicka in en novell som jag skrev om min morfar i höstas, räknar inte med någonting alls men det skadar ju inte, så det ska jag göra idag. Ska skriva om lite saker som min svenskalärare tittat på bara.

Har för övrigt bestämt mig för att köpa en systemkamera till sommaren, saknar att ta kort med en riktigt bra kamera, blir ju att jag tar med mobilen när jag har min Iphone. Kommer bli en grym sommar med bland andra Linnea, Helena och Erik som typ aldrig varit i Åsa innan! De har ju missat något liksom ;)

Pusspuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0