100922

Ja vad ska man slänga in på bloggen en sån här händelselös dag. Försov mig imorse, första gången på gymnasiet, vaknade 8 när min buss går kvart i åtta, så jag fick ta bussen kvart över åtta istället, det är bra så man inte kommer alltför sent.
Hade engelska första lektionen och vår engelskalärare sa första dagen att hon har förståelse för personer som kommer för sent eftersom hon själv är en sån person så där hade jag väl tur!

Träffade Alice Malin och Anton på stationen när jag skulle åka hem, känns som det var hur länge som helst sen jag träffade Alice! Blev jätteglad när jag såg henne! =)
Just det jag, jag glömmer och berätta när jag ska resa någonstans, det blir bara inte så att jag berättar, vi reser så ofta så jag tänker knappt på det, haha! I alla fall, så drar jag till modestaden Paris på fredag! Med mamma pappa och Erik, ska bli jätteroligt. Dock tror vi att vädret inte kommer vara det bästa men jag tror inte att det har någon större betydelse faktiskt. Ska ju gå in och ut ur butiker hela helgen , mohahah!

Lyssnar på Moulin Rouge soundtracket nu, så sjukt mäktigt ändå!
Nu ska jag ringa Elin och höra vad hon har för sig :P
Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0