Ja, vad ska man göra?! =)

Får väl börja skriva igen..något får man ju göra när regnet bara öser ner utanför. Rätt mysigt ändå..
Anledningen till att jag slutade blogga var dels för att jag hade tankarna på annat än bloggen.
Men inte hela sanningen, eftersom jag började gymnasiet nu och skulle träffa så mycket nytt folk så kände jag inte riktigt att jag ville att de skulle se min blogg innan de lärt känna mig på riktigt.. jag ville inte att de ska tro att de vet vem jag är innan de lärt känna mig.
Nu har det gått mer än 4 veckor, kan inte fatta att jag gått i en månad med min nya klass..vissa känner jag mer än andra men jag tycker ändå att klassen börjar komma ihop sig nu. Känns oerhört konstigt att jag lever mitt liv i min nya klass medan mina vänner går på helt andra skolor och linjer och träffar helt nya människor. När man gått i samma klass i 10 år (vissa) så känns det ju naturligtvis lite konstigt att börja i en helt ny klass.

I alla fall, får se hur länge jag bloggar denna gången innan nästa avbrott, hehe. Kom hem från skolan för en stund sen, har haft kör till kvart i fem med Sandra Sundfors och Elin Åkeson, bäst är ni! ♥
Sjukt roligt att gå i kör med er! Nu ska jag sjunga lite Gleeversions ;)
Ha de fint/ Hedvig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0