Welcome October

Har man kanske blivit smittad av Daniel Adams-Ray sjukan? Är det någon som skriver en låt på facebook så är det denna Gubben i lådan. Tänkte att jaa den måste ju vara bra då kanske. Lyssnade på den, nja tänkte jag. Det var ändå något som gjorde att jag ville lyssna på den flera gånger till.
Så ja, den var kanske lite bra ^^. Kommer dock inte lägga upp låtan på face. haha, det där jobbet är gjort av hundra andra på sidan. haha..
Har jobbat 2 av 3 pass på jobbet idag, sista passet börjar klockan 5, en halvtimme. ganska onödig, jaaa! Känns som att jag bara sitter och väntar ut tiden på mina raster, man kan inte riktigt slappna av. Men det är skönt att jobba varannan helg, perfekt.
Har faktiskt haft väldigt fint väder idag, har kanske jag ska säga. Sol och grejer. Dock ganska kallt ute.
Vi hörs, pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0