Charlie Gustafsson-Tusen Gånger Starkare

Du, det där med bloggandet blev ju inte precis som jag tänkt mig.. hehe. Natta fick påminna mig så fint att jag borde blogga, så då får jag väl slänga in ett inlägg bara för att! ^^

Söndag då, gick upp vid 11 och åkte en timme efter in till Kungsbacka med mamma och pappa, hittade inget speciellt.. jo, ett par assnygga skor, alltid skor. Från Nilsons, ska nog köpa dem faktiskt!
Efter vi hade strövat runt ett tag på Kungsmässan åkte vi till Freeport, köpte dock inget, förutom ett oskyldig McFlurry Magnum, ny sort. Sådär faktiskt, kanske för att jag inte är jätteförtjust i mörk choklad.
Sedan blev det ett tripp till syster Klara i Kålltorp, trevligt att få träffa sin syster för en gångs skull, blir ju inte så ofta nu tyvärr.

Pluggade lite när jag kom hem, kollade på tv med mamma och nu fastnade jag här, dumma dator, hahah.. I fredags var jag på bio med Elin Lang. Såg Tusen gånger starkare, sjukt bra! Dels för att världens bästa Charlie Gustafsson är med i filmen. JAG SKA GIFTA MIG MED DENNA KILLEN! ^^
Alla har väl sett I taket lyser stjärnorna, där han drar till med den underbara raggningsrepliken "KOm så kan vi kolla på min klockradio" KLOCKREN! HAHAHAHAHAHA! Min humor...

Här kommer en bild på underbaringen ♥

(HAHA)



Bild på bootsen jag vill ha från Nilsons!

Vi hörs, pusshej ♥
/Hedvig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! :)

2010-10-03 @ 22:37:12
URL: http://petralu.blogg.se/
Postat av: julia

åååååååååh, jag vill också se den.

2010-10-13 @ 18:12:28
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: Felippa

HAN ÄR SÅ SNYGG!

2011-02-24 @ 07:04:55
URL: http://feffes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0