Måndagmåndag - ikväll är det Top Model (y

Kom hem för ungefär en och en halv timme, och klockan är ändå sju ^^ Ja, så vad har man gjort i skola så länge?...
8.25 - Börjar skolan med naturkunskap, har hälsosamtal direkt på morgonen under naturkunskapen, annars är Nk som det brukar vara, bajstråkigt! Tur att man bara har det en gång i veckan!
Följande lektion är det engelska, ljuva engelska. Fick skriva min uppsats om musik eftersom jag var i Paris dagen då de andra skrev den. Vet inte vad som hände, men jag fick inte fram några ord, eller ah det gjorde jag men antagligen hade jag tankarna på annat helt enkelt. Får hoppas att det gick någorlunda bra i alla fall.
Datakunskap, matte (matteprov) blev det sen. Matteprovet gick väl så som jag hade förväntat mig att det skulle gå. Halvtimmes rast..

15.30 - Kör!! Jippie :P
Kör med Elin Åkeson och Sandra Sundfors, underbart! :D haha. Började med Lucialåtarna idag,
jättekul när stämmorna inte satt sig riktigt ännu, och det låter jaa...inte precis som det ska, men det kommer, det kommer! x) ^^
Är så fruktansvärt trött, herregud! Tur att man för en gång skull hann med frukost i morse då. Hehe, så när man kommer hem så kommer man på att man glömt nyckelt, great.. Möter upp Källman som har maten färdig att ätas, heheheh Thankyou darling, eller ah Amandas mamma då..(y 

Redigerade en massa bilder igår, bilder från Paris, wonderful.  

Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0