19 november

Bababbabababababaaba..! (Miss Li)
Det flyter på idag tycker jag, är dock väääldigt trött men jag har haft så fruktansvärt roligt idag alltså. Roligast var nog när jag ylade för full hals vårat lilla speciella ylande (säger man så) när Helenas knarkarloverboy gick i korridoren. Ja vad gör man inte för att hjälpa till..;)

Började 10 idag, hur gott som helst eftersom man får skjuts med mammi på fredagar vilket betyder ännu mer sovmorgon. Hade svenska på morgonen och då fick vi tillbaka våra läsdagböcker (läs en bok, ta ut citat, reflektera kring citaten). Blev inte alls nöjd, eller jag vet att jag kunde gjort bättre ifrån mig i alla fall. Linn hade skrivit ett "brev" om våra läsdagböcker, vad som var bra vad vi skulle utveckla och så. En hel A4 hade hon skrivit + en matris då. Fick MVG, blev förvånad på grund av att många lärare sagt att "nä det är svårt att få Mvg" och då tror man ju att det måste vara mycket svårare än i nian men det upplever jag verkligen inte eftersom jag fick Mvg på min läsdagbok. Hehe men det är gött, blev jätteglad!
På samhällskunskapen startade vi upp med ideologier, vi ska jobba i grupp och denna gången fick vi välja själva. Jag Helena och Linnea, superteamet!
Geografi=sista lektionen, hade dubbelvikarie, asså vikarie för vår vikarie..somnade!
Eller ah jag Hade somnat ifall inte Linnea suttit med ryggen mot honom och gjort, eller ah varit Linnea Svensson..HaHa!

(gammal bild på mig och Frida)
Ha de gott/
Hedvig

Kommentarer
Postat av: Frida

Men gud va snygga vi är där då! höhö ^^ <3

2010-11-19 @ 21:33:51
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0