18 november.

Slutade halv elva idag, heeelt underbart! Kom dock hem för ungefär en timme sen. Elin brukar nämligen komma till Aranäs på torsdagar då vi brukar tjöta och göra bort oss, host Elin göra bort sig!* Haha nä men vad ska jag göra hemma liksom^^. Har matte och Samhäll på torsdagar och idag på matten så fick vi reda på vårat procentprov. Fick VG, gött!
Sedan hade vi samhällskunskapsprov, trodde inte att jag skulle kunna någonting men det var enkla frågor tycker jag. Eller enkla och enkla, jag förstod allt i alla fall så det känns fruktansvärt skönt nu! Träffade William på bussen, bortsett från förra gången så var det längesen jag pratade med dig nykter, haha! När jag gick av bussen hade solen tittat fram, jätteskönt! Särskilt när jag hade strumpbyxor och klänning idag. Min nya klänning från BikBok.
Tänkte att en kavaj skulle passa perfekt, tänkte ta min långa svarta kavaj men den var lika lång som klänningen så hittade jag en kavaj jag länge ratat som passade perfekt! Sweet!
Hade på mig mina nya skor idag också från Skopunkten. Hade kunnat visa dem ifall jag hade en kamera men inte, inte har jag en kamera. DET är illa!

Sticker in en heeelt underbar bild på min älskling (Charlie Gustafsson) ♥ Hihihiihih
Vi hörs, pusss/
Hedvig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0