Minor swing.

Lyssnar på Nattas Nostalgilista på Spotify, alla kommer väl ihåg Shebang - Romeo! Det roliga var att jag och Dea hade den på huvudet jättelänge igår, hehe! Älskar den, Romeo från Eva och Adam då! =)
lördag idag, har jobbat och ska jobba sista timmen nu klockan 5, hatar den sista onödiga timmen! Halvtimmen till och med, brukar inte bli mer än så.

Fredag igår, gjorde geografiprovet ovanligt duktigt måste jag säga. Tjugo minuter innan provdags pluggade jag Helena och Linnea lite och med hjälp av ljudeffekter skrattade jag under provet och kom därför ihåg svaren väldigt bra! ^^ Bästa sättet och lära sig på typ!
Kvällen innan trodde jag att jag bara skulle kunna skriva tre meningar eller något, blev 2 1/2 sida istället, hoppas att det gick bra i alla fall! Ikväll blir det att åka till jonathan eller att stanna hemma med Klara och Urban som kommer hem ikväll. Först ska jag jobba denna timmen, så sjukt onödig!

Fick reda på idag att jag ska få jobba i Caféet efter nyår, ska jobba i åsahallen också men det ska bli kul att få göra lite andra saker faktiskt :P Det var ju det jag ville från början när jag sökta jobbet. Fick också reda på att jag antingen ska jobba julhelgen eller nyårshelgen. kommer ju vara i Barcelona på nyår så jag kommer få jobba på julafton antagligen -.- ! Ica stänger dock klockan ett och det blir gal1 mycket pengar men ändå..

Igår lyssnade jag och Mamma på "Mala Junta Trio" som vi lyssnade på i Barca av en slump, helt underbara! Tre killar som spelar bas och gitarr. Köpte deras skiva och blev typ kär i denna Roy Apartin som spelar bas.

http://www.myspace.com/malajuntatrio/music

Drar mig till jobbet, vi hörs, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0