21 november.

Skönt att ha jobbat klart denna helgen nu även om det varit ganska mysigt att gå ut i snön på morgonen och lufsa till jobbet där det luktar lussebullar, vörtbröd och pepparkakor. Snön är dock borta nu, sadface! Lyssnar på Taylor Swift och orkar inte ens hoppa in i duschen även om jag vet att jag så gärna vill och behöver det haha.
På tal om ingenting så blir mitt hår bara lockigare och lockigare, skulle jag klippa mitt hår nu så skulle mitt hår bli alldeles krulligt men jag vågar faktiskt inte chansa och det är inte säkert att jag kommer passa i det. Men "fjongarna" i sidorna växer verkligen inte ut. Kom och tänka på Dear John nu som jag såg med Elin för några dagar sen, ska nämligen äta Lasagne idag och Johns pappa gjorde alltid lasagne på söndagar så, hehe. Ska bli sjukt gott! På tal om det så ska jag äta nu sååå see ya,
Puss/Hedvig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0