I'm a fool out of love..

Är fruktansvärt seg just nu, vet inte vad det är för jag är verkligen trött hela tiden..x) Denna veckan i skolan har varit lagom rolig kan jag ju säga, någon konstig lärandevecka där vi blev indelade i grupper men jag tror att lärarna fattade efter ett tag att dessa grupper inte fungerade så bra till slut ändå. Idag har det varit jättefint väder, dock lite blåsigt men det hindrade inte mig och Amanda att gå ut och spela lite fotboll hehe. Är ingen fotbollstjej men ibland kan det vara otroligt roligt!=)
Har matteprov imorgon och jag borde sitta och räkna men jag fattar ju inte skiten, jag som brukar vara bra på Algebra, blir bara så trött..
Imorgon blir det bio med några tjejer i min klass, det blir in till Göteborg och kolla på Miley Cyrus nya film The last song. Ska bli jättemysigt!=)

"I got a ticket to the show"
Ha det bra!♥/Hedvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0