Vårkänslor.

Idag är en bra dag. Trots att solen inte setts till idag så mår jag toppen!
Idag är det en bra dag!
När jag gick hem från skolan efter att det regnat så kände jag doften, den där doften av regn. Älskar den doften, Vår! Det är alltså 9+ ute, helt underbart! Fick en väldig lust till att fota lite. Mamma har köpt fina vårblommor som jag fotade^^

Hade No-förhör idag med Källman, Joel och Karlis, det gick verkligen jättebra tycker jag! Skönt att ha det gjort. Nu är det bara svenskan som jag och Julia knappt börjat med^^ och So:n då. Men So:n känns ganska bra nu måste jag säga, fick jättebra kritik av Carina idag så det var skönt. ¨När skolan slutat satt jag Alice Malin och Elin kvar en stund och diskuterade med Carina kring kvinnornas rätt, mobbing och så. Det var jätteintressant och skönt att sitta bara vi=)
Fick ett brev av Anna idag, sjukt mysigt att skicka brev och att få brev(y Tummen upp för det, vi måste ju rädda posten som sagt!^^


Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Frida

fina bilder hörru! :)

kolla in min nya schnööggga design<3

2010-03-29 @ 16:46:25
URL: http://keishas.blogg.se/
Postat av: julia

Sv: va kul :) härliga vårbilder btw :)

2010-04-05 @ 11:13:26
URL: http://designbyjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0