Helt otrolig konsert, Scandinavium 5/3 2010♥


Kolla bara in honom, Tom är ju galet snygg!

Som jag kanske sagt så var jag på konsert igår. Tokio Hotel var vi på och jag var helt ja betagen av hela showen.
Gick med Frida och vi hoppade trots att vi hade sittplats till låtarna. De kom i en lysande boll och slutade i en lysande boll. Det var eld, akustiskt, konfetti, jättebra låtar och sjukt snygga killar. Jag menar, Tom, shit alltså!
Så galet snygg!
Jag hade inte så stora förväntningar vilket gjorde att jag tror att jag tyckte mer om konserten. Helt otroligt, jag saknar ord. Den bästa konserten jag gått på, nästa gången följer du med Natta!
När den underbara konserten var slut så köpte jag och Frida varsin tröja med Tokio Hotel motiv. Det var ett riktigt kap, eller vad säger du Frida?;)

Jag tror inte riktigt att jag smält alla intryck ännu, blev helt skakis innan vi ens kommit in. Har inte lyssnat så på bandet innan men det kommer absolut ändras nu efter denna fantastiska upplevelse. Vilken energi killara hade, helt otroligt!
Låtar som helt fantastiska, Human connect to human, monsoon, Darkside of the sun, World behind my wall och Pain of love!
Egentligen var alla helt otroliga! Herregud!=)♥
Det var lite synd att kameraminnet tog slut men några filmer och bilder hann vi fixa;)
Filmen på öppningen laddas nu in, så jag lägger upp den när den är klar=)
Helt mållös♥
Vi hörs, pusshej♥


Kommentarer
Postat av: natta

åhh, nästa gång ska jag lättttt gå!

world behind my wall & human connect to human :FFFFFFFFFFFFFF

2010-03-06 @ 16:53:29
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0