Sommarlov..=)

De senaste dagarna har varit helt underbara, en fantastisk start på sommarlovet, saknar dock vissa personer jag inte sett så mycket av som jag brukar, ni vet vilka ni är.
Har varit på stranden varje dag och bara varit, detta är ett ptroblem för många, för mig också ibland, att bara vara.
Sällan finns det människor i vår ålder som kan leva av att bara vara, alltid är det något som ska vara fel, något som man ska tjafsa om..jag hatar det och jag hatar mig själv för att jag låter mig tjafsa om grejer ibland..
men dessa dagar har i alla fall varit en underbar start på sommarlovet!
Skulle vilja lägga upp bilder från stranden i förrgår med dem har jag inte, ännu och jag får inte tag i Källman så jag lägger upp några bilder från när vi var i Särö=)

Vi hörs/Hedvig♥


Kommentarer
Postat av: frida

ses imorgon, puss!

2010-06-19 @ 23:07:54
URL: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0