10-07-14

Efter lite inspiration från en jättebra bok som jag läser nu "Elsas mode" så ska jag göra ett tappert försök till att få igång denna ganska döda blogg för tillfället igen. jag ska försöka i alla fall. Vill verkligen rekommendera denna Chic Lit-bok av Sofi Fahrman, den handlar modegalna Elsa, 21 år gammal som kommer hem till Borås igen efter en vild månad i New York helt pank. Hon flyttar till Stockholm och får en lysande idé, hon ska starta en modeblogg, "Elsas mode"!
Jätteinspirerande och perfekt för alla bloggare och blivande bloggare.
ni som inte är bloggare kommer bli det efter denna fantsatiska boken, har inte läst ut den ännu men än så länge är den jättebra!
Har jobbat idag så jag är verkligen jättetrött, sista dagen för veckan imorgon, jättegott ska det bli att bli ledig några dagar, man blir så trött, går ju upp klockan 6 på morgonen.

Har satt på mig pyjamas nu, ska tvätta bort sminket och borsta tänderna snart, lyssnar på Darins nya singel, Lovekiller. Gud vad jag älskar den killen! Inte för att han är bäst på att sjunga även om han är duktig, men jag har bara alltid tyckt om honom, hehe.
Lyssna på den låten! Den är jättebra! Hörde förresten igår att han ska ha sommarprat i p1 den 13 augusti, det får man ju inte missa! ;)

Inte jättebra bild men den får duga^^

FinaDarin..
Vi hörs/Hedvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0