"För det här är ingen vanlig dag tralalalala.."=)

Precis kommit hem från jobbet, det har varit rätt lugnt idag faktiskt, det gör att jag kan tycka att det är skönt att det är lite dåligt väder ibland, det blir inte lika mycket att göra då. Sen behöver man ju inte ha dåligt samvete om man vill sitta inne vid datorn eller kolla ett avsnitt av O.C om det småregnar lite, tycker faktiskt om just detta vädret, om man är inomhus då ;).

Sista dagen för denna veckan och nästa vecka som jag jobbar, sjukt skönt. Men gud vad det går snabbt, det är helt galet! Jag förstår inte hur tiden kan springa iväg så snabbt! Jag menar, så roligt har jag väl inte nu dessa jobbdagar, hehe. Börjar igen om cirka två timmar, klockan 3. Till 6 jobbar jag då, då blir det att springa över till Frida, min granne som fyller år idag! Har köpt en jättefin present till henne från en av de mysigaste affärerna som finns, "Gläntan" som ligger där jag bor, lite vintageinspirerad, jättefina saker, smycken framförallt!=)
I alla fall...
Grattis fining!♥

Vi hörs/Hedvig♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder du har på bloggen:)

Http://smekizz.blogg.se

2010-09-18 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0