Snöstorm!

Kollar på Australia för andra gången idag. Fick den i julklappa men hade inte tagit mig tid att titta på den förrän idag. Anledningen till att det nu är andra gången jag tittar på den är för att jag tittade först på den själv på mitt rum så sa pappa att han ville titta på den. Jag har ju ändå inget annat för mig haha så jag fastnade här för andra gången i Australia.
Den svider dock i ögonen, så trött är jag så jag ska nog snart gå upp och lägga mig innan scener i Australia får mig att gråta, hehe.
Den är grymt bra tycker jag, det var inte så jag hade förväntat mig att den skulle vara. Hugh Jackman är sjukt snygg måste jag bara tillägga! haha!

För övrigt så är det snöstorm är nere i halland. Säkert en halv meter över marken, har aldrig sett så mycket snö vad jag kan minnas i alla fall. Vi kommer förmodligen inte kunna gå ut imorgon överhuvudtaget men det blir väl mysigt ändå;)
Hoppas det håller i sig tills skolan börjar igen haha!x)
Kan som sagt inte fota eftersom Klara har kameran hos en kompis men jag kanske tar några foton med min mobil på snön imorgon;)

Nu ska jag sova,  vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: [sofia - foto]

Svar: Hihi, tack :)

2010-01-06 @ 01:47:42
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0