Mee like Glee!♥

Jag har inte känt någon lust överhuvudtaget att blogga alls...
men nu sitter jag här med tangentbort och dataskärm för att blogga efter en tystnad, under min bloggtystnad har det mesta handlat om skolan, jag känner ändå att jag är i fas nu, skrev en lång text om forntiden idag, en reflektion, riktigt nöjd faktiskt!
Känns otroligt skönt att ha gjort det på en söndag, hela denna dagen har bara försvunnit bort och egentligen har jag inte gjort så mycket.
Vi har i skolan startat en kör, inte en sån där kyrkokör men vi är ett gäng som tycker om att sjunga som gör det någon timme per dag i skolan, riktigt kul har vi, vi är ett perfekt team! Vi har alltid velat ha en kör och nu skapade jag och Elin en själva! Jag tror att vi fick inspiration från vår nya favoritserie Glee!
Älskar den!

Dagens låt: Don't Stop Believin' med Journey
Nu ska jag ta och göra mig en kopp Chailatte, eller nä ska nog eller jag vet inte får se hur jag gör, haha.
Vi hörs, pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Härligt :)

Jo det är bara bra med mig.

Händer idag då?

2010-01-25 @ 06:31:27
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: L I S A G - foto & vardag

sv; hihi okej :D<3

2010-01-31 @ 18:48:30
URL: http://galien.blogg.se/
Postat av: Tilda

Duktigt! (a)

Imorgon hedvig, ska du komma. Punkt slut. Annars så blir jag ledsen på dig.



Kram <3

2010-02-01 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0