17 Januari 2010 ♥

Tänkte bara titta in och visa att jag lever, ibland förstår jag inte varför jag bloggar, egentligen.. Det är nog för att jag vill få ur mig trots att allt inte blir läst av någon så känns det bra att blogga på något sätt.. Hehe
Hade en av de roligaste mysigaste dagarna igår.. Men "sommargänget", så roligt att umgås med dem. Ni är värda guld!
Vi började klockan 11.15 med att lyssna på en gudtjänst som PrÄllan höll i (vi hade alltså återträff med konfirmanderna)..
Måste nämna för Nattas skull att Natta "Samåkte" med mig och vi kom 10 min försent så nu var det sagt hahaX)
I alla fall, efter gudstjänsten så gick  vi till huset bredvid där vi började att fixa tacos tillsammans, jätteroligt var det. Sen åt vi, pratade och skrattade precis som förr. Sen lekte vi några lekar som, alltid lika kul som vanligt med rätt personer..x)
Sen när vi skulle gå ut i snön så står självklart David William Anton och Axel med snöbollar utanför.. jag testar lite men det slutar med att jag blir mulad av David bakifrån och sen blir jag mulad av Anton med. Men jag ger snabbt igen ahahhaa. Sjukt roligt var det, så längesen man hade snöbollskrig..Haha
Jag Alice Natta och David skulle åka med Williams pappa men det blev tydligen inte så. Så Anna Anton och Natta gick i förväg tydligen medan jag Alice David och William fortsatte att ha snöbollskrig som Alice inte riktigt ville vara med på hahah..
När vi kom fram till vägen så kom PrÄllan åkandes med Natta Anton och Alice i baksätet, Hahaha.. Natta bara skrattade och pekade på oss..Hahahahah
Men vi började gå och sen kom Alice Mamma och hämtade upp oss..
Vi gick sen hem till mig och William försökte förklara ett tärningsspel som ingen fattade ett skit av så vi gick ner (med snöbollskrig på vägen) till tappen och hyrde "hata Stockholm" eller jag menar HAHA "Hata Göteborg" HAHAHAHAHXD
Det gick liksom emot mina fingrar att skriva Göteborg, men så hette den hahaXD
Den va skånsk och dramaroligx)
Frida Lex och Amanda kom också efter en stund, Anna gick hem och Frida och Alex med. Så bestämde vi oss för att köra anden i glaset. (då hade även Anton åkt hem)
Så vi släckte ner ihela vardagsrummet så tände vi två ljus jättemysigt var det!=)
Efter ett tag skulle David och William hem och Natta också tydligen. En plötslig känsla sa mig Amanda och Alice att pizza var precis vad vi behövde vilket det var.
Vi gick ner till pizzerian och åt två pizzor, jag har nog aldrig skrattat så mycket innan..med sallad i munnen också!HAHAHAHAH
Sjukt roligt hade vi, oförglömlig kväll med er<3
En helt oförglömlig dag också!
Tack, älskar er alla!

Hela konfagänget!
JAG ÄLSKAR ER ALLA!
Nu ska jag göra klart min matte;)
Vi hörs, pusshej♥



Kommentarer
Postat av: Marielle

vilken fin kjol du har på headern =)

2010-01-22 @ 10:32:45
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: Tilda

Haha känns skönt att veta att du lever (a)

Tycker att du ska till orkestern på tisdag för jag har inte träffat dig på typ 100 år :O



kram <3

2010-01-23 @ 11:49:31
URL: http://daysofkillingtime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0