Ugly Betty, Fjärde säsongen.

Läste precis att Ugly Betty ska läggas ner. Möjligt att jag är lite sen med denna nyhet men det är nytt för mig. Jag kunde tänka mig att serien skulle läggas ner så småningom men inte att den skulle läggas ner efter endast 4 säsonger. Lika många säsonger som The O.C fick, och enligt mig så tycker jag att det är alldeles för få säsonger för en så bra serie. Menmen..
I alla fall har det kommit fram att i den fjärde och sista säsongen som började sändas i USA september 2009, att Betty som har fått dras med sin tandställning äntligen ska få bort den blåskimrande metallsaken ur munnen.
Man ska också få se hur hennes liv skulle sett ut som hon hade fötts med perfekta tänder från början. Kul tycker jag att det ska bli!
Om jag förstått rätt så kommer Ugly Betty ha säsongstart den 2 Mars klockan 20.00 men detta återstår att se. Eftersom jag inte är helt säker på vilken dag säsongstarten är. Åh jag längtar!

Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca Fexby - FOTOBLOGG

svar: tack du :D

2010-02-22 @ 17:37:04
URL: http://rebeccafexby.se
Postat av: Petra

Åh, det hade jag inte heller en aning om att den serien skulle läggas ner. Men jag har inte följt den heller.



Sv: Tack för din kommentar om min bild. :)

2010-02-24 @ 08:29:27
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: julia

du hade en jätte fin blogg :)

besök gärna min.

kram

2010-02-24 @ 19:36:39
URL: http://juhliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0