Kungsbacka med Frida och Natta

Har sjuukt ont i huvudet, vet inte vad det är. Har i alla fall varit i kungsbacka idag med Frida och Natta och vi konstaterade att alla klädkedjor härmar varandra. Man hittar liksom likadana grejer i olika affärer, haha det är nästan komiskt! Har börjat skicka brev igen i denna utvecklande ITvärld. Men konstigt nog så hade jag typ inga fina brevpapper. Så idag tänkte jag att jag skulle hitta ett fint brevpapper. Det enda jag hittar som är någorlunda i pris var ett brevpapper med hästar på. Hästar?:s
Efter mycket letande hittade jag till slut en hylla där det fanns brevpapper, synd att utbudet är så litet bara, men så är det. Fick ett brev av Anna idag nämligen, så sjukt roligt att få brev, speciellt när det inte händer så ofta.

Jag köpte till slut efter många om och men ett brevpapper med prästkragar på, det var sött:P
Så om det är någon som döker en brevvän så ställer jag gärna upp:Phehe.
Sen fick jag med mig två Bhar från lindex och ett par rosa solglasögon från BikBok, sjukt fräsiga. Kommer rocka fett på Gran Canaria på lördag i mina brillor:P


Vi hörs, pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Tilda =D

Heeej Hedvig! :)

Om du vill ha fler brevvänner ställer jag lätt upp, brev är typ det finaste som finns ;D Sen passar det ju bra eftersom att vi aldrig träffas hrm vissa kommer ju inte på tisdagarna hrm..



Ha det fint så ses vi på fredag typ gränslösa möte glöm inte det ;D

Kram Tilda

2010-02-22 @ 11:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0