Där sket det sig..

jag saknar ord..
Detta jädra vädret har ställt in vårt flyg. Eftersom vi skulle åka till London först så även om det blev försenat så skulle vi inte kunna åka iväg. Så där sket det sig..
Tårarna rann nerför mina kinder för några timmar men när man inte har någon att vara arg på så blir man väldigt lätt, väldigt mållös. Vi fick helt enkelt åka hem igen, påväg hem åkte hela familjen till Willys och köpte go mat godis och grejer för att sätta plåster på såren. Men det är inte mycket att göra liksom, så man får bita ihop.
Vi har nu kollat på lite andra resor, så snart som möjligt. Vartsomhelst, bara det är varmt!hehe
Men jag tror att det som hände, att det är en mening med det, det blir säkert en regning vecka nu denna veckan, men jag återkommer med det. Men det är surt, det är det.
Men som jag brukar säga " Allt är en erfarenhet ".

Så, inga sura miner här, det hjälper inte att älta, nu blir det DARIN i melodifestivalen som jag annars skulle missa. Älska Darin!

Vi hörs, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0