Nordstan 3 december.

Hade en jättefin dag med Nathalie Kåhlberg och Frida Oxelmark igår i Nordstan. Jag och Frida åkte in efter skolan och mötte upp Natta på stationen sen bar det av till nordstan för att träffa Kenza! Stod i kö i ungefär en timme tror jag och när vi kom fram så fick vi varsin kram av henne, tog en bild och sen en autograf. Så trevlig är hon! Vet inte vad som hände, det var helt sjukt för både jag och Nathalie darrade precis sekunderna efter vi hade pratat med henne. Köpte att armband också. När vi hade skakat av oss det faktum att vi precis träffat Sveriges största och bästa bloggerska, eller ah nästan skakat av oss det, så gick vi till ett café. Köpte en svart klänning från BikBok igår som jag fick 40% rabatt på, yay! Vi alla tre köpte också "Eclipse" som kom ut i butik igår.
När vi kom hem igår så la vi oss i Eriks rum och satte på filmen, kollar Kenzas blogg och plötsligt skriker Frida till, därför skriker jag till vilket gör att Natta hoppar till och skriker till, måste sett roligt ut! Jag är med på Kenzas blogg!! KLICKA HÄR FÖR ATT KIKA
Kan min dag bli bättre eller? ^^ med solen har sina fläckar, MINNAH gick vidare i Idol vilket förstörde min dag en aning, åh vad jag inte tycker att hon sjunger bra överhuvudtaget!
Hihihihih
Hörs! ♥/
Hedvig

Kommentarer
Postat av: elin

Hihi jag såg att du var med på hennes blogg :D:d coolt. jag har fixat min blogg nu :D:D:

2010-12-04 @ 11:40:29
URL: http://ellazzz.blogg.se/
Postat av: Frida

En underbar dag! Puss <3



(jävla minnah som förstörde resten av dagen....)

2010-12-04 @ 21:47:17
URL: http://keishas.blogg.se/
Postat av: Daisy

Fan va kuligt att du kom med! Det är bara för att du är den som är den hihi =) Kram

2010-12-14 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0