Halleluja!!;)

Yessssssssss! Tack Amanda källman, nu vet jag hur man bloggar från mobilen, nu ska jag försöka att blogga så mycket som möjligt nu när jag vet hur man bloggar på min mobil!! Hihihi, Urban fixade både min täckning och mitt nätverk så nu är det fulländat. Är i Barcelona men 8 till personer som är större än vårt hus hahah! Ganska gött är det när det är sjukt fint här också! :). Idag var vi tagit det lugnt med att jag klara Alexander erik och Urban promenerade i vår egen takt från plaza espana till la rambla om jag minns rätt. Fick köpt en plånbok på en kkkkinesaffär, (internt) sen har jag också fått köpt en superbra handkräm :) fick också köpt paket till vår nyårspaketlek i en hur stor butik som helst! Allt kostade typ 10-20 kronor perfekt paketlekaffär! Också en kkkkkinesaffär ^^ ligger i vår fem meter långa soffa i min nya onepiecedräkt och succesivt går vi och lägger oss, jag Märta Alexander pappa och mamma kvar nu ^^ rätt gött att blogga från mobilen nu faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0