You're The Inspiration.

Nu hittade jag inget bra klipp på en av de bästa låtarna som finns, nämligen You're the inspiration med Chicago. Kollade på Desperate Housewives hemma hos Frida, sjukt bra var det, Pappa tyckte till och med att det var bra fick jag höra sen, haha!
Natta håller på att skicka en massa bra låtar till mig som jag tänkte lyssna på, på vägen ner till Malmö där vi ska till flygplatsen och åka till Prag imon. 3 timmar blir det i bilen. Det går så fruktansvärt segt att föra över låtarna bara.. frågan är om det finns tid.
Natta åker till Gran Canaria imorgon bitti, så egentligen så borde hon sova nu, eller i alla fall försöka. Klockan 4 ska hon upp.. busunge!x)^^
Kommer inte kunna blogga förrän typ på måndag nästa vecka. Då jag kommer hem, eller ah jag kommer hem på söndagen, men jag kommer vara riktigt hemma klockan 12 på kvällen såå; )
Men långa pauser i bloggen brukar ju förekomma här så det gör ju inte så mycket, hehe..
Klockan är tjugo över elva. Jag ska packa lite grejer, skriva två brev och skriva lite dagbok och sen ska jag väl läsa. Kommer nog inte kunna sova på ett lååångt tag, gick ju upp vid tolv imorse så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0