Uppdatering, kort en..

Uppdatering:

Det blir svårt och långtråkigt för er att läsa om jag skriver om min resa till Prag som jag mamma pappa och Erik gjorde på påsklovet, den var jättebra o allt det där, många skratt menmen..

Jag kom in på min gymnasielinje, samhällsamhäll, tvivlade inte på det innan heller, hehe..

Mattenationella gick förvånandsvärt bra..

Igår var jag o grilla med tjejerna, sjukt mysigt hade vi, blev lite kallt efter ett tag, då gick vi hem till Frida:P

Idag var första dagen på mitt sommarjobb, väldigt mycket att komma ihåg tycker jag men jag hoppas att det ska bli bra jag ska göra mitt bästa;)

Jag har lanat sims i flera dagar nu, hehe.. nyominstallerat, + att sims är det bästa spelet någonsin.

Nu ska jag spela ännu mer sims, plus. kolla Nattas blogg

Hadefett!;)
Hedvig



Kommentarer
Postat av: natta

haha tycker du det? ;O detser väl ut som vanligt... men tack AHHAHAHAH!

2010-04-17 @ 18:21:58
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv. taack Hedvig! =) <3

2010-04-18 @ 10:11:15
URL: http://ebbalovisablomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0