Mina tre bästa vänner♥

Vad jag än gör, vad som än händer så vet jag, allt kommer att lösa sig.
Tack vara tre personer, så kommer jag oavsett vad som händer alltid ha någon att lita på och prata med. Jag pratar då om mina tre syskon, mina tre storasyskon.
De är mina ledsagare, ingen leder mig in på livets händelser så bra som de gör. Så fort jag har någon som jag stör mig på, om jag är ledsen på någon eller om det hänt något i skolan. det kan vara att jag bråkar med en kompis såsom har problem med en kille. Så vet jag att jag har tre personer som skyddar mig och tar hand om mig, de får mig alltid att skratta och jag har alltid lika kul med dem.
jag säger bara att det är så underbart skönt att ha Erik, Märta och Klara vid min sida, i ur och skur.
Vi är ett team som kommer att hålla ihop föralltid..!
Ni har gjort mig till den jag är idag, utan er hade jag inte varit någon, alls..
Jag hade inte varit den personen jag är idag i vilket fall.
Jag har lärt mig allt jag kan från er och det är saker jag är stolt över.
Jag är stolt över er!
Jag är stolt över vår sammanhållning!
Ni betyder mest av allt för mig och jag vill bara att ni ska veta hur mycket jag älskar er, Märta, Klara och Erik!
Jag vet att detta inte är vår grej att förklara vår kärlek med dessa ord, men någon måste ju göra det kände jag!hehe
Ingen förstår mig som ni gör♥
Självklart ska ingen lämnas utanför, mamma och Pappa ni är de bästa föräldrarna man kan tänka sig!♥
/Hedvig

Kommentarer
Postat av: Frida

hedvig! bloooggggaaaaa :D<3

2010-05-05 @ 20:38:15
URL: http://keishas.blogg.se/
Postat av: Daisy

Åå va fin kärleksförklaring, du är en underbar tjej du.

Kram på dig!

2010-05-05 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0