En vanlig dag..

Har precis kommit hem från tandläkarn, många är rädda för tandläkaren men inte jag, hehe. Så det gick superbra, gick dit och det var verkligen helt underbart väder, sommaren är verkligen på väg..
Hade Matte nationella idag som resten av Sveriges nior också hade imorse.
Det gick ganska bra. Jag tror att den klunk beska kaffe jag fick av Källman hjälpte till slut haha. Var tvungen, med tanke på hur trött jag var imorse..
Innan lunch idag hade vi tyska och nu tycker jag verkligen att vi fått göra ett jätteroligt projekt. ("En vanlig dag" heter det)(Vår idé då;)Vi är indelade i grupper på fyra och vår idé innehåller en massa klipp och klistra, det jag gillar bäst!;)Hehe
Kan visa hur resultatet blev i bloggen när det är klart=)
Sista lektionen hade vi idrott och idag för ovanlighetens skull så dansade vi, inte någon mesig oseriös pardans denna gången utan dans där man får dansa ensam, oberoende av någon annan.. eller ah typ.
Efter ett någorlunda svettigt danspass med killar som ser ut som robotar typx) så gick jag hem och såg att..
ja när man har tre syskon så blir det lätt stökigt när 50% av familjen inte är kapabla till att plocka undan och ställa in i kylskåpet.. så då såg jag att det var ganska stökigt och jag fick lite smått ryck, jag som gärna har det väldigt rent och städat.
Så jag bestämde mig för att diska rent allt och göra så fint jag kunde till världens dunkmusik, Lil Wayne, Usher, T-Pain, Timbaland, Akon, Kanye West, you name it.;)
Ganska gött, städade tills det var dags för mig att gå till tandläkarn.

Ha det gött!
/Hedvig

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, då fick du veta något nytt :D så bra då, det där med matten. för mig gick det asbra, bättre än förra veckan faktiskt. göttigt! vi får la ses nån dag i helgen, puss <3

2010-04-22 @ 21:19:54
URL: http://keishas.blogg.se/
Postat av: Ebba

rösta på favorit outfiten på min blogg =)

2010-04-28 @ 15:38:33
URL: http://ebbalovisablomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0